Ediţii: 2016 | 2014 | 2012

Convergent network

Autori:
Oana Mihăilescu, Andrei Mihăilescu
Beneficiar:
UPC
Localizare:
România, Bucureşti, şos. Mihai Bravu vezi harta
Indicatori:
Sd: 120 m2 / Su: 104 m2
Convergent network


‘Vrem ceva deosebit’…asa a inceput lansarea temei pentru noile magazine UPC din toata tara.

Convergent network a constituit raspunsul nostru firesc la aceasta tema, fiind un concept generos si atractiv, dynamic si interactiv, care creeaza premizele unei relatii deschise intre clientul UPC si UPC. Si astfel vechile casierii UPC au disparut fiind inlocuite cu noul concept, care propune un spatiu larg, deschis, in care fiecare element este usor de cuprins, fiecare cu propria identitate, distinct si in acelasi timp in ‘network’ cu restul elementelor :
• zona de birouri _ aceasta zona este formata din mai multe birouri la care se fac in acelasi timp si incasari, si contractari, si reclamatii/observatii, intr-un sistem controlat prin bonuri de ordine.
• zona interactiva _ este o zona centrala in care este dispusa o insula interactiva si informativa, cu touchscreen-uri. Este ‘meeting point-ul’ conceptului, acel loc in care unii pot invata de la altii, se pot informa, pot comenta…o agora moderna scalata si interpretata.
• zona de asteptare _ este tot o zona dinamica si informativa, prevazuta cu locuri de asteptare confortabile relationate cu zona de video.
• zona de prezentare produse si promotii _ am introdus in concept zone de depozitare si expunere care sa integreze si imaginile promotionale in dimensiuni mari si foarte mari. Practic sunt mai multe subzone de expunere, atat in vitrine cat si in interiorul magazinului. Aceste zone sunt illuminate special si pe timpul noptii si astfel produsele si promotiile devin ‘permanente’ in memoria clientului.
Formal si spatial am abordat volume simple si unitar cromatice : volume rotunjite pentru birouri si insula interactiva, in culoare alba, pereti si tavane vopsite in alb, inserturi de tavane reflexive albe pe zona interactiva, placari de pereti in culoare alba _ toate acestea creeaza decorul general pentru accentele de culoare : in pardoseala sunt dispuse cateva ‘circuite’ colorate , care sustin idea de ‘convergent network’; picioarele insulei interactive sunt deasemenea colorate si dispuse in retea; peretii placati sunt suportul imaginilor de mari dimensiuni care prezinta produsele si promotiile.
Si pentru exterior am mizat tot pe culoarea alba, abordand placarea zonelor pline de fatada cu casete din alucobond alb.

Si astfel ‘ceva deosebit’ a devenit realitate, o realitate moderna, de success, care se centreaza pe necesitatile si atitudinea utilizatorului secolului XXI.

Panouri pentru expoziţie

Click pe panouri pentru a le vedea la mărimea orginală (se vor deschide într-o fereastră nouă)